Ik ben geen Rabobank klant, wat nu?
Het afsluiten en wijzigen van een Interpolis verzekering gaat via de Rabobank. Ook voor vragen over uw verzekering kunt u bij de Rabobank terecht.
Nu kan het zijn dat u een particuliere Interpolis verzekering hebt of wilt afsluiten, maar geen rekening hebt bij de Rabobank. Dit is geen enkel probleem. Ook dan helpt de Rabobank u graag.
Wilt u een zakelijke verzekering afsluiten? Dan heeft u wel een betaalrekening van de Rabobank nodig.
Als u inlogt op Mijn Interpolis ziet u onderaan de pagina welke Rabobank of welk assurantiekantoor uw tussenpersoon is. Heeft u nog geen Mijn Interpolis account? Vraag deze dan direct aan. Ook vindt u de gegevens van uw tussenpersoon op uw verzekeringsbewijs.
Als de Rabobank uw tussenpersoon is, dan bent u door de Interpolis verzekeringen ook klant van de Rabobank. Het maakt dus niet uit of u wel of geen producten hebt bij de Rabobank. Dit betekent dat de Rabobank u helpt bij het afsluiten, wijzigen of opzeggen van uw verzekeringen. Voor vragen over uw verzekeringen helpt de Rabobank u ook graag verder. Neem contact op met de Rabobank.
In de Interpolis App vindt u uw tussenpersoon onder uw profiel. Klik daarna op ‘Mijn gegevens’.