Schade melden

Niemand zit te wachten op schade. Gebeurt het toch? Wij zitten klaar voor u.
Zo zorgen we dat u weer snel verder kunt.

U kiest zelf hoe u de schade bij ons meldt.
Hebt u een schade op uw zakelijke verzekering? Meld uw schade dan op onze zakelijke pagina.

Online melden

U kunt eenvoudig uw schade online melden. En altijd als het u uitkomt. Wel zo fijn.

Telefonisch melden

Wij zitten klaar voor u. Ook als u vragen hebt over uw schade.

Alarmcentrale

Wij zijn 24/7 bereikbaar als u hulp nodig hebt in het buitenland of bij pech onderweg.

Hoe meld ik een schade op mijn zakelijke verzekering?

Ook een schade op uw zakelijke verzekering kunt u online via een formulier of telefonisch melden.

Zakelijke schade melden

Binnen hoeveel tijd moet ik mijn schade melden?
Zo snel mogelijk. Geef uw schade online of telefonisch aan ons door.
Wanneer ontvang ik een reactie op mijn schademelding?
Wat moet ik doen bij een noodsituatie?

Hebt u pech onderweg of bent u in het buitenland?
Neem dan contact op met de Interpolis Alarmcentrale.
Denk bij een noodgeval aan ernstige ziekte of overlijden van een reisgenoot of iemand om wie u veel geeft. Interhelp zorgt er dan voor dat het vervoer naar Nederland geregeld wordt.
Schakel de Interpolis alarmcentrale ook in als u langer moet blijven dan oorspronkelijk gepland. Bijvoorbeeld vanwege een natuurramp, staking, doordat uw auto uitvalt of omdat u door ziekte niet in staat bent terug te reizen. Samen met u bekijken we wat mogelijk is.
Hebt u pech met de auto en bent u verzekerd voor Voertuighulp? Neem dan ook contact op met onze alarmcentrale. 


Bel +31 13 462 04 62 
Interpolis alarmcentrale
24/7 bereikbaar (lokaal tarief)


Kunt u door de schade niet meer veilig wonen of werken?
Dit is bijvoorbeeld het geval bij extreme wateroverlast of bij rook-, roet- en brandschade. Neem dan eerst contact op met eventuele hulpdiensten en neem daarna contact met ons op.

 

Bel +31 13 580 12 34 

Interpolis schade afdeling

24/7 bereikbaar (lokaal tarief)

Hebt u spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland nodig?

Neem contact op met Eurocross Assistance als u bijvoorbeeld tijdens uw vakantie met uw fiets valt en uw arm breekt, waardoor een operatie nodig is. Of als u een acute blindedarmontsteking krijgt en een ingreep noodzakelijk is.


Bel +31 71 364 18 50

Eurocross Assistance
24/7 bereikbaar (lokaal tarief)
Hoe kan ik een geschil melden of juridisch advies vragen?
Waar stuur ik foto's of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten? Of hebt u een schadeformulier ingevuld? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.


Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld uw schadenummer.

Kan ik de status van mijn gemelde schade zien?

Hebt u schade aan uw auto en is er geen tegenpartij bij betrokken? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een link om uw schademelding te volgen. Deze e-mail versturen wij alleen als we de schade niet direct kunnen afhandelen.
Hebt u een andere schade? Dan is het volgen van uw schademelding helaas nog niet mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op. Bel 013 580 12 34 en houd uw schadenummer bij de hand.


U ziet alle schades die u meldde op Mijn Interpolis. Op Mijn Interpolis hebt u een eigen, persoonlijke pagina. U ziet hier uw gegevens en verzekeringen. En ook het overzicht van uw schades.
Hebt u nog geen account? Meld u dan aan.