Vergoedingen zorgverzekering

Uitgestelde kraamzorg

U of uw baby is opgenomen in het ziekenhuis. Bijvoorbeeld als uw baby in een couveuse moet liggen. Of als u in het ziekenhuis wordt opgenomen na de bevalling. Uitgestelde kraamzorg krijgt u nadat u thuis komt. Om ook thuis vertrouwd te raken met het verzorgen van uw baby.

  • ZorgActief
  • ZorgCompact
< Terug naar het overzicht
Kies een verzekering om uw vergoeding te bekijken

Basisverzekering

 
geen vergoeding

geen vergoeding

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

ZonderMeer

incl. basisverzekering
maximaal 15 uur

maximaal 15 uur

Basisverzekering geen vergoeding
ZonderMeer maximaal 15 uur
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

Wat krijgt u vergoed?

kraamzorg na de 10e dag van de geboorte van het kindje.

Voor wie is de vergoeding?

De vergoeding is voor moeders die de eerste 10 dagen na de bevalling geen of weinig kraamzorg krijgen. Bijvoorbeeld omdat hun kindje na de bevalling in het ziekenhuis moet blijven.

Uw kraamcentrum bepaalt of uitgestelde kraamzorg nodig is

U krijgt alleen uitgestelde kraamzorg als dit medisch noodzakelijk is. Het kraamcentrum bepaalt dit voor u.

U heeft geen verwijzing nodig

U mag zonder verwijzing contact opnemen met een kraamcentrum.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u gaat naar een gecontracteerd kraamcentrum. U vindt de gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker. Is uw kraamcentrum niet gecontracteerd? Dan krijgt u geen vergoeding.


Vind een zorgverlener

MeerZeker

incl. basisverzekering
maximaal 15 uur

maximaal 15 uur

Basisverzekering geen vergoeding
MeerZeker maximaal 15 uur
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

Wat krijgt u vergoed?

kraamzorg na de 10e dag van de geboorte van het kindje.

Voor wie is de vergoeding?

De vergoeding is voor moeders die de eerste 10 dagen na de bevalling geen of weinig kraamzorg krijgen. Bijvoorbeeld omdat hun kindje na de bevalling in het ziekenhuis moet blijven.

Uw kraamcentrum bepaalt of uitgestelde kraamzorg nodig is

U krijgt alleen uitgestelde kraamzorg als dit medisch noodzakelijk is. Het kraamcentrum bepaalt dit voor u.

U heeft geen verwijzing nodig

U mag zonder verwijzing contact opnemen met een kraamcentrum.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u gaat naar een gecontracteerd kraamcentrum. U vindt de gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker. Is uw kraamcentrum niet gecontracteerd? Dan krijgt u geen vergoeding.


Vind een zorgverlener

ZonderZorgen

incl. basisverzekering
maximaal 15 uur

maximaal 15 uur

Basisverzekering geen vergoeding
ZonderZorgen maximaal 15 uur
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

Wat krijgt u vergoed?

kraamzorg na de 10e dag van de geboorte van het kindje.

Voor wie is de vergoeding?

De vergoeding is voor moeders die de eerste 10 dagen na de bevalling geen of weinig kraamzorg krijgen. Bijvoorbeeld omdat hun kindje na de bevalling in het ziekenhuis moet blijven.

Uw kraamcentrum bepaalt of uitgestelde kraamzorg nodig is

U krijgt alleen uitgestelde kraamzorg als dit medisch noodzakelijk is. Het kraamcentrum bepaalt dit voor u.

U heeft geen verwijzing nodig

U mag zonder verwijzing contact opnemen met een kraamcentrum.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u gaat naar een gecontracteerd kraamcentrum. U vindt de gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker. Is uw kraamcentrum niet gecontracteerd? Dan krijgt u geen vergoeding.


Vind een zorgverlener

Inzicht in Mijn Zorggebruik

In Mijn Zorggebruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Telefonisch melden

Interpolis Zorglijn

Liever telefonisch contact? Bel ons.

formulier

WhatsApp

Stel uw vraag over uw zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens.