Vergoedingen zorgverzekering

Schedelbeschermingskap

Een schedelbeschermingskap is voor mensen met een schedeldefect of voor mensen die grote kans hebben om te vallen. Bij een schedeldefect heeft u breuken of gaten in de schedel.
< Terug naar het overzicht
Kies een verzekering om uw vergoeding te bekijken

Basisverzekering

 
100%

100%

Basisverzekering 100%
Eigen risicoU betaalt eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

De vergoeding is voor mensen met

  • een schedeldefect
  • een grote kans om te vallen, bijvoorbeeld door een stoornis aan het evenwichtsorgaan

Wat krijgt u vergoed?

  • een schedelbeschermingskap

U heeft een aanvraag en motivatie nodig

In een motivatie staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Vraag dit aan uw medisch specialist. Met de aanvraag en motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag en motivatie.

U heeft vooraf geen toestemming van ons nodig

Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 2 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 2 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u naar een leverancier gaat die SEMH-gecertificeerd is. U vindt gecontracteerde en gecertificeerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

ZonderMeer

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
ZonderMeer geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

De vergoeding is voor mensen met

  • een schedeldefect
  • een grote kans om te vallen, bijvoorbeeld door een stoornis aan het evenwichtsorgaan

Wat krijgt u vergoed?

  • een schedelbeschermingskap

U heeft een aanvraag en motivatie nodig

In een motivatie staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Vraag dit aan uw medisch specialist. Met de aanvraag en motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag en motivatie.

U heeft vooraf geen toestemming van ons nodig

Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 2 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 2 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u naar een leverancier gaat die SEMH-gecertificeerd is. U vindt gecontracteerde en gecertificeerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

MeerZeker

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
MeerZeker geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

De vergoeding is voor mensen met

  • een schedeldefect
  • een grote kans om te vallen, bijvoorbeeld door een stoornis aan het evenwichtsorgaan

Wat krijgt u vergoed?

  • een schedelbeschermingskap

U heeft een aanvraag en motivatie nodig

In een motivatie staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Vraag dit aan uw medisch specialist. Met de aanvraag en motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag en motivatie.

U heeft vooraf geen toestemming van ons nodig

Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 2 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 2 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u naar een leverancier gaat die SEMH-gecertificeerd is. U vindt gecontracteerde en gecertificeerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

ZonderZorgen

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
ZonderZorgen geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt eigen risico

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde leverancier

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

De vergoeding is voor mensen met

  • een schedeldefect
  • een grote kans om te vallen, bijvoorbeeld door een stoornis aan het evenwichtsorgaan

Wat krijgt u vergoed?

  • een schedelbeschermingskap

U heeft een aanvraag en motivatie nodig

In een motivatie staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Vraag dit aan uw medisch specialist. Met de aanvraag en motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag en motivatie.

U heeft vooraf geen toestemming van ons nodig

Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 2 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 2 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U krijgt alleen een vergoeding als u naar een leverancier gaat die SEMH-gecertificeerd is. U vindt gecontracteerde en gecertificeerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

Inzicht in Mijn Zorggebruik

In Mijn Zorggebruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Telefonisch melden

Interpolis Zorglijn

Liever telefonisch contact? Bel ons.

formulier

WhatsApp

Stel uw vraag over uw zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens.