
Luisteren naar de behoeften van de klant en heldere communicatie staat voorop: 'Er worden vanuit de AOV-verzekering veel cursussen en trainingen aangeboden die als handvat kunnen dienen, maar daar had ik geen behoefte aan. Daar werd goed op ingespeeld; ik voelde mij op geen enkel moment verplicht iets te doen waar ik geen zin in had. Onderdeel van mijn herstel was beter voor mezelf kiezen.'
Van het jaar dat Janny uit de roulatie was, stond ze zeker een half jaar op 100% arbeidsongeschikt. Regelmatige evaluaties gaven voor beide partijen een duidelijk beeld van het verloop. Om de 2 weken had ze contact met Interpolis, dat ze als zeer prettig heeft ervaren: 'Zelfs toen de uitkering een keer vergeten was, werd dit heel snel opgepakt en geregeld.'
Vanaf januari dit jaar bouwde Janny haar werkzaamheden weer rustig op. In het begin was dat even lastig, dus niets overhaasten was het advies. 'Door langzaam mee te draaien, rolde ik er vanzelf weer in. Begrip van mijn collega's en klanten hielp daar enorm in mee.'
Heb je ook behoefte aan tips voor het behouden van een goede werk-privébalans? Wij hebben ze voor je op een rij gezet.