Inboedelverzekering

Zelf regelen en bekijken

Veelgestelde vragen

Wat betaalt Interpolis bij schade of diefstal van mijn spullen?
Wij betalen de dagwaarde of nieuwwaarde van je spullen als je spullen niet gerepareerd kunnen worden. De dagwaarde is het bedrag dat je spullen op het moment van schade waard waren. De nieuwwaarde is het bedrag waarvoor je spullen nu in een winkel te koop zijn. Welk bedrag we betalen hangt af van hoe oud jouw spullen zijn, waar de schade ontstaan is en welk eigen risico je hebt.
Is mijn fiets, bromfiets of scooter verzekerd op de Inboedelverzekering?
Ja. Een (elektrische) fiets, bromfiets of scooter is een onderdeel van je inboedel. En is hetzelfde verzekerd als de rest van je inboedel. Staat jouw fiets, bromfiets of scooter in de tuin of onder de carport? Dan is diefstal niet verzekerd.
Kapotte of gestolen telefoon. Is deze verzekerd?
Misschien heb je jouw telefoon op straat laten vallen of in het zwembad op de camping. Of misschien ben je thuis op je telefoon gaan staan. Met je mobiel kan veel gebeuren. We leggen je graag uit wat nu wel en niet verzekerd is.
Is mijn huisdier verzekerd als er thuis iets mee gebeurd?
Dieren of huisdieren die je hebt voor de gezelligheid of als hobby zijn verzekerd op de inboedelverzekering. Zij zijn verzekerd tegen schade door brand, bliksem, ontploffing, storm en diefstal. Diefstal van dieren is verzekerd tot € 35.000,- en alleen wanneer de dieren aanwezig zijn in de woning of bijgebouwen. 
Is mijn gehoorapparaat verzekerd op de inboedelverzekering?
Ja. Jouw gehoorapparaat is onderdeel van je inboedel. En is hetzelfde verzekerd als de rest van je inboedel.

Contact over je inboedelverzekering

Rabobank helpt je graag verder.

Chat met Rabobank
Eenvoudig online.
Chat via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Rabobank staat voor je klaar. 
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. 
Bel met Rabobank
Zij helpen je graag.
Rabobank helpt je graag met alle vragen rondom jouw verzekering. Ook voor vragen over het wijzigen van je verzekering.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Schade melden

Of voor vragen over je gemelde schade.

Melden via onze app
24/7 beschikbaar.
Download de app op je smartphone. En maak een melding waar en wanneer je wilt.
24/7 beschikbaar. Wij reageren meestal binnen 48 uur.  
Online melden
24/7 beschikbaar.
Eenvoudig online een melding maken. En wanneer het jou uitkomt. 
24/7 beschikbaar. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Bel ons
Morgen bereikbaar vanaf 8.00 uur.
Voor vragen over je schade of het persoonlijk melden van je schade. Wij helpen je graag. 
013 580 12 34 Op dit moment is het erg druk aan de telefoon.
Lokaal tarief. Bekijk het keuzemenu.