Autoverzekering

Zelf regelen en bekijken

Veel gestelde vragen

Waar vind ik mijn schadevrije jaren?
Op uw verzekeringsbewijs staan het aantal schadevrije jaren. U ziet ook op welke trede u staat op de bonus-malusladder en wat uw no-claimkorting is.
Kan ik de schade aan mijn auto beter laten uitkeren of zelf betalen?
Als u autoschade heeft en de gebeurtenis is verzekerd, kunt u de schade laten uitkeren door Interpolis. Maar soms is het voordeliger om de schade zelf te betalen. U bouwt no-claimkorting op door schadevrij te rijden. Bij het melden van bepaalde schades, verliest u een deel van deze korting en gaat u meer premie betalen. Bij een laag schadebedrag is zelf betalen daarom vaak voordeliger dan schade claimen. 
Heb ik een eigen risico op de autoverzekering?
Op de Interpolis Autoverzekering heeft u € 0,- verplicht eigen risico. Bij Beperkt- en Volledig Casco kiest u voor een vrijwillig eigen risico van € 0,-, € 150,- of € 300,-. Hoe hoger het eigen risico, hoe lager de premie. Uw leeftijd is niet belangrijk. Ook jongeren hebben geen verplicht eigen risico maar kunnen kiezen voor een vrijwillig eigen risico.
 
Wat is een schadeformulier en wanneer moet ik deze invullen?
Bent u met uw auto betrokken bij een ongeval of aanrijding? Dan vult u altijd een schadeformulier in samen met de tegenpartij. U vult het schadeformulier ook in bij schade door een onbekende tegenpartij of door een dier waarvan de eigenaar onbekend is.
Schade aan mijn auto, wat nu?
Blikschade aan uw auto komt nooit goed uit. U wilt natuurlijk graag mobiel blijven. Wij werken daarom samen met herstelbedrijven en merkdealers bij u in de buurt. Zodat u weer snel de weg op kunt.

Contact

Heeft u een vraag over de autoverzekering? Rabobank helpt u graag verder.
Vragen over de autoverzekering
Rabobank helpt u graag verder
Via de Rabo App of Rabo Online Bankieren
Chat met een Rabobank medewerker. Ook voor advies en vragen over het wijzigen van uw verzekering.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Bel met Rabobank
Liever telefonisch contact? Rabobank helpt u graag met alle vragen rondom uw verzekering. Ook voor advies en vragen over het wijzigen van uw verzekering.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Schade of diefstal melden
Of vragen over uw schade
Bel ons
Liever persoonlijk contact of een vraag over schade of diefstal? Wij helpen u graag.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur (lokaal tarief).
Online melden
Eenvoudig online een melding maken. En wanneer het u uitkomt.
Beschikbaar
24/7. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Via de app
Download de app op uw smartphone. En maak een melding waar en wanneer u wilt.
Beschikbaar
24/7. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Pech onderweg
Wij zijn 24/7 bereikbaar
Alarmcentrale
Voor hulp bij pech onderweg.
Bereikbaarheid
24/7 (lokaal tarief).
Bekijk alle contact mogelijkheden