inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearinline/logininline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchinline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtube

Reisverzekering schade melden

Schade in het buitenland

Het is erg vervelend als u tijdens uw vakantie schade oploopt of te maken krijgt met diefstal van uw spullen. Wij staan 24 uur, 7 dagen per week voor u klaar, zodat we uw zorgen zo snel mogelijk uit handen kunnen nemen. We leggen u graag uit hoe u deze schade bij ons meldt.


Wilt u kosten via uw reisverzekering declareren? Schade melden kan telefonisch of online via Mijn Interpolis. Doe dit zo snel mogelijk.

Op de Kortlopende Reisverzekering is het alleen mogelijk om de schade telefonisch aan ons door te geven .

Reisverzekering bij diefstal

Zorg dat u bij het melden van schade door diefstal het volgende bij de hand hebt:
  • aangiftebewijs
  • omschrijving hoe de schade ontstaan is
  • merk, type, leeftijd en prijs
  • aankoopnota of aankoopbewijs
  • eventuele herstelmogelijkheden en herstelkosten

Reisverzekering bij autoschade

U moet er natuurlijk niet aan denken, maar u kunt op vakantie te maken krijgen met een aanrijding of pech. Of de schade verzekerd is, hangt af van de dekking van uw autoverzekering en uw reisverzekering. Ook autoschade kunt u telefonisch of online aan ons doorgeven.

Noodhulp

Is er sprake van een noodgeval? Neem dan altijd direct (nog tijdens uw vakantie) telefonisch contact op met de Interpolis Alarmcentrale. Noodgevallen zijn: overlijden, ziekenhuisopname, ernstig persoonlijk letsel of grote materiële schade.