Coronavirus en reis- en annuleringsverzekering: Het is logisch dat u in deze tijd met vragen zit. Bekijk de meestgestelde vragen

Service & contact

Wilt u een schade melden of kosten declareren?
Wij helpen u graag. Zodat u weer verder kunt. 
Loopt uw verzekering via de Rabobank? Bel of chat met de Rabobank voor vragen over uw verzekering. Wijzigingen regelt u eenvoudig via Rabo Online Bankieren.
Wat is het telefoonnummer van Interpolis?
Uw particuliere verzekering loopt via de Rabobank. De Rabobank is dus uw tussenpersoon. Heeft u een vraag over uw verzekering of een wijziging op uw schade- of levensverzekering? Dan regelt u dit direct via de Rabobank. Dit kan telefonisch, via chat, Rabo Online Bankieren of in de Rabo App. Ook het wijzigen van uw persoonlijke gegevens gaat via de Rabobank. De Rabobank geeft deze gegevens automatisch door aan Interpolis. Dat is het gemak van bankieren en verzekeren onder 1 dak.

Heeft u schade, diefstal of verlies? Dan staat Interpolis voor u klaar. Meld de schade direct bij ons online, via de Interpolis App of telefonisch op 013 580 12 34.

Voor vragen over uw Interpolis zorgverzekering belt u direct met de Interpolis Zorglijn.
Waar vind ik de polis van mijn verzekering?

De verzekeringen en dekkingen op uw Interpolis Alles in één Polis®, uw zorgverzekering en de meeste levensverzekeringen staan in Mijn Interpolis en de Interpolis App. Ook vindt u ze in Mijn overzicht in Rabo Online Bankieren en de Rabo App.

Het verzekeringsbewijs, of de polis, vindt u ook in Mijn Interpolis, de Interpolis App, uw Berichten van Rabo Online Bankieren en de Rabo App. U ontvangt uw verzekeringsbewijs per post als u geen Rabo Online Bankieren heeft.

Kan ik de status van mijn gemelde schade zien?
Heeft u een woonschade of schade aan uw auto én kunnen wij de schade niet direct afhandelen? Dan ontvangt u een e-mail met een link om de status van uw schademelding te volgen.

U vindt uw gemelde schades ook in Mijn schadeoverzicht in Mijn Interpolis of in je profiel van de Interpolis App.
Waar stuur ik foto's of documenten van mijn schade naartoe?
Vragen wij na het melden van uw schade om foto’s of documenten, zoals een schadeformulier of offerte? Voeg deze dan toe aan uw schademelding via Mijn Interpolis.

Stuurt u liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.
 
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB Tilburg

Vermeld uw schadenummer.

Wilt u uw vraag liever mailen? Gebruik dan ons contactformulier. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie.